Specjalista ds. monitoringu i kontroli 

 

Twój zakres obowiązków

• monitoring realizacji umów o pośrednictwo finansowe,

• przeprowadzanie kontroli planowych i doraźnych pośredników finansowych i odbiorców wsparcia,

• analiza i weryfikacja sprawozdań pośredników finansowych,

• współpraca w tworzeniu produktów finansowych,

• sporządzanie sprawozdań finansowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych,

• współpraca w tworzeniu planów kontroli pośredników finansowych,

• analiza finansowa w ograniczonym zakresie.

 

Nasze wymagania

• wykształcenie wyższe (preferowane finanse/bankowość),

• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

• znajomość narzędzi pakietu MS Office,

• wielozadaniowość, sumienność, dokładność i odpowiedzialność,

• gotowość do nauki i podejmowania nowych zadań,

• umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

 

To oferujemy

• umowę o pracę na pełny etat,

• stabilne wynagrodzenie,

• pracę w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia,

• możliwość rozwoju,

• uczestnictwo w ciekawych projektach.

 

CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: praca [at] sfr-slaskie.pl

Klauzula informacyjna RODO dla pracownika SFR

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 31 lipiec 2024 roku.

 

____________________________________________________

 

Specjalista – samodzielny księgowy

Wykształcenie wyższe ekonomiczne (studia magisterskie lub uzupełniające z zakresu

rachunkowości, ekonomii, podatków, zarządzania finansami firmy) lub średnie – preferowane

ekonomiczne i udokumentowany 3 letni staż na samodzielnym stanowisku w księgowości.

  

Kwalifikacje:

znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych, ewidencji zdarzeń gospodarczych

sporządzania obligatoryjnej sprawozdawczości zgodnie z ustawą o rachunkowości,

podstawowa znajomość aktualnych przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, Kodeksu Pracy, KSH,

znajomość programów finansowo – księgowych (np. Symfonia, OpOma itp.),

praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, zwłaszcza MS Excel,

komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie,

dodatkowym atutem będzie doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych środkami UE.

Zakres obowiązków:

prowadzenie ksiąg rachunkowych – ewidencja zdarzeń gospodarczych wraz

z terminowym zamknięciem każdego miesiąca a następnie roku,

sporządzanie rocznych obligatoryjnych sprawozdań finansowych oraz bieżącej sprawozdawczości i raportów finansowych na potrzeby władz Spółki i właściciela,

prowadzenie dokumentacji finansowo – księgowej,

prowadzenie rejestrów VAT i rozliczeń z tego tytułu,

sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT) oraz rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych,

współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi właścicielem w zakresie rozliczeń kosztów, przychodów i należności.

To oferujemy

• umowę o pracę na pełny etat,

• stabilne wynagrodzenie,

• pracę w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.

 

 

CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: praca [at] sfr-slaskie.pl

Klauzula informacyjna RODO dla pracownika SFR

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 31 lipiec 2024 roku.

 

____________________________________________________

Główny Księgowy

Wykształcenie wyższe ekonomiczne (studia magisterskie lub uzupełniające z zakresu

rachunkowości, ekonomii, podatków, zarządzania finansami firmy).

Udokumentowana 5 letnia praktyka i doświadczenie na w/w lub samodzielnym stanowisku

w księgowości.

  

Kwalifikacje:

Wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu rachunkowości i finansów podmiotów

gospodarczych w tym:

znajomość ustawy o rachunkowości, prawa bilansowego i Krajowych Standardów Rachunkowości,

znajomość prawa handlowego, cywilnego i podatkowego oraz Kodeksu Pracy i przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,

praktyczne umiejętności w zakresie planowania oraz analizy finansowej i ekonomicznej firmy,

znajomość programów księgowych i kadrowo – płacowych (np. Symfonia, OpQma itp.),

praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym zwłaszcza MS Excel,

dodatkowym atutem będzie znajomość zasad i specyfiki ewidencji i rozliczania projektów finansowanych środkami UE oraz podstawowa wiedza o zasadach funkcjonowania Funduszy UE w Polsce,

umiejętność rozwiazywania problemów i poszukiwania rozwiązań,

dokładność, systematyczność, odpowiedzialność.

Zakres obowiązków:

prowadzenie rachunkowości Spółki,

sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,

prowadzenie dokumentacji księgowej,

sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT i rozliczeń z ZUS,

przygotowanie planów finansowych działalności Spółki,

sporządzanie bieżących raportów finansowych, analiz na potrzeby władz Spółki i właściciela,

kreowanie polityki rachunkowości Spółki,

odpowiedzialność za nadzór nad finansami i płynnością Spółki,

współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki,

współpraca z podmiotami zewnętrznymi: Urząd Marszałkowski, banki, US, audytorzy,

monitorowanie zmian w prawie bilansowym i podatkowym oraz analiza ich wpływu na działalność Spółki.

To oferujemy

• umowę o pracę na pełny etat,

• stabilne wynagrodzenie,

• pracę w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.

 

CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: praca [at] sfr-slaskie.pl

Klauzula informacyjna RODO dla pracownika SFR

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 31 lipiec 2024 roku.

 


____________________________________________________

Śląski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o.  poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. instrumentów finansowych i sprawozdawczości

Miejsce pracy: Katowice

 

Zadania bieżące:

• analiza i weryfikacja sprawozdań pośredników finansowych,

• współpraca w tworzeniu produktów finansowych,

• prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi w zakresie księgowo-finansowym,

• sporządzanie sprawozdań finansowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych,

• sporządzanie dla Zarządu raportów wynikających z bieżącej działalności Spółki,

• prowadzenie ewidencji umów handlowych oraz rejestru faktur,

• obsługa bankowości elektronicznej Spółki,

• współpraca w tworzeniu biznes planów, rocznych i wieloletnich planów działalności oraz planów budżetowych Spółki.

 

Wymagania:

• wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane finanse/bankowość)

• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

• praktyczna znajomość MS Office, Outlook,

• wielozadaniowość, sumienność, dokładność i odpowiedzialność,

• umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

 

Oferujemy:

• stabilne wynagrodzenie i umowę o pracę na pełny etat,

• pracę w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia,

• możliwość rozwoju i awansu.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 20 lutego 2023 roku.

Prosimy również o dołączenie podpisanej klauzuli informacyjnej (RODO), której treść jest zamieszczona jest TUTAJ